חברת מדאסיסט (Med-Assist), המספקת שירותי רפואה פרטיים ותיאום בדיקות רפואיות באופן פרטי, נוסדה לפני כשש שנים ועד כה סיפקה שירותים לכ-50,000 מטופלים. דניאל קוליקוב, המנכ"ל, סיפר כי מדאסיסט היא החברה הגדולה בארץ בתחומה.
"החברה עוסקת באיתור, תיאום וביצוע בדיקות רפואיות מכל הסוגים", הוא פותח ואומר. "בבעלות החברה מרפאות EMG (אלקטרומיוגרפיה), מרפאות אולטרסאונד ומרפאות מומחים מכל הסוגים, וכן רשת ארצית של ספקים רפואיים נוספים".
החברה מתחייבת לאתר ולתאם תורים תוך 24 עד 72 שעות. "רוב המטופלים מבקשים מאיתנו לתאם להם בדיקות מכל הסוגים ל-MRI, בדיקות CT, בדיקות קרדיולוגיות מכל הסוגים, בדיקות דם, ביקורי בית, קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה, וכן כמה עשרות בדיקות נוספות", הוא ממשיך.
למידע נוסף והצטרפות, לחץ/י כאן
לצד איתור תורים לבדיקות, החברה מספקת שירותים גם ללקוחות קצה, כלומר למטופלים שפונים אליה באופן פרטי, כפי שמסביר קוליקוב. "מטופלים פונים אלינו על מנת לקבל עזרה בביצוע בדיקה כלשהי בתוך פרק זמן קצר, ואנחנו דואגים לאתר עבורם את התור הקרוב ביותר גם מבחינת לוח זמנים וגם פיזית".
החברה עובדת גם מול רופאים מומחים שיש להם פרקטיקה פרטית או מרפאה פרטית. "נכון להיום, רוב הרופאים שמפנים אלינו את המטופלים שלהם לתיאום תורים לבדיקות רפואיות פרטיות, עושים זאת מסיבה מאוד פשוטה - ההמתנה לתור זמין לבדיקה במערכות הציבוריות ארוכה".
כדי להדגים את המשמעות הוא אומר: "רופא מומחה לכירורגיית עמוד שדרה מאבחן אצל המטופל סבירות גבוהה לכך שעליו לעבור ניתוח. אך טרם לניתוח יש לעבור MRI של עמוד שדרה. אם המטופל יחפש עצמאית את התור לבדיקה, סביר להניח שהתור שייקבע לו בחיפוש עצמי יהיה לאחר המתנה של חודשיים או שלושה, ובתום הבדיקה ייאלץ שוב להמתין כ-20 ימי עסקים עד קבלת פיענוח של תוצאות הבדיקה. בפרק זמן זה, המטופל יפנה לרופאים נוספים וכך קטן הסיכוי של הרופא המפנה לראות את המטופל חוזר אליו".
יעילות היא שם המשחק במדאסיסט, כפי שמסביר קוליקוב: "אם הרופא מפנה אלינו את המטופל לאחר הייעוץ, בהסכמתו של המטופל כמובן, אנחנו מתחייבים ליצור עימו קשר תוך 20 דקות. למעשה, כשעתיים מאוחר יותר הוא יכול לחזור למטופל עם פרטי התור".
"החברה תדאג לתור לבדיקה במכון איכותי מוכר, שמספק בדיקות ברמת שירות גבוהה. הבדיקה תיערך בתוך יום עד שלושה ימי עסקים בדרך כלל. מדאסיסט דואגת שהמטופל יקבל את התוצאות, כלומר את הפיענוח, בפרק זמן של עד שלושה ימי עסקים בדרך כלל".
"מבחינת הרופא, המטופל חוזר אליו בתוך ימים ספורים לאחר הייעוץ הראשוני והוא יוכל להתקדם לפתרון מיטבי יחד איתו. הליך כזה רלוונטי כמעט לכל רופא מומחה שרואה מטופלים באופן פרטי".
מעבר לאיתור ותיאום תורים רפואיים, חברת מדאסיסט מספקת שירותים אדמיניסטרטיביים נוספים למטופל או לרופא, כפי שמתאר קוליקוב: "בדרך כלל אנו עוזרים למטופל לקבל את ההחזרים מחברות הביטוח במידה והוא מתקשה לעשות את זה באופן עצמאי. הניסיון שלנו מאפשר לנו לסייע למטופלים הזקוקים לעזרה במיצוי זכויות רפואיות מול חברת ביטוח, מול ביטוח לאומי, רשויות המס וכדומה. אנו יודעים איך לעזור למטופל ועושים זאת בשירותיות, במקצועיות ובמהירות".
השירותיות של מדאסיסט מתבטאת גם בסיוע בדברים נוספים. "אנו דואגים לכך שהבדיקות תתבצענה קרוב לבית המטופל. כאמור, רשת הספקים הרפואיים של מדאסיסט רחבה מאוד ופרוסה בכל אזורי המדינה מהצפון ועד לדרום. לצד הבדיקות הרפואיות, רשת הרופאים הענפה של החברה מאפשרת לרופאים המומחים להפנות לרופא מומחה מכל סוג, והמטופל יקבל את התור לרופא הנדרש תוך מספר ימים בודדים".
"במהלך השנים בנתה מדאסיסט מערך מאוד מקצועי וטכנולוגי על מנת לתת שירות ברמה גבוהה, ושירות זה זמין מאוד גם למטופל וגם לרופא. צוות החברה בנוי מעשרים ואחד אנשי מקצוע שעובדים כצוותים במחלקות השונות - המחלקה הרפואית, מחלקת התיאום ומחלקת השירות. כל זה מאפשר לנו לנהל תקשורת ישירה מול הרופא באופן יעיל ומהיר".
למידע נוסף והצטרפות, לחץ/י כאן
"הצוות עומד לשירותו של הרופא או של המטופל שישה ימים בשבוע. בנוסף, מדאסיסט פיתחה אפליקציה לעבודה מול רופאים. ברגע שהרופא שמקבל את המטופל מעוניין לבצע בדיקה רפואית באופן מהיר, הוא יכול להזין את פרטי ההתקשרות עם המטופל לתוך האפליקציה והפניה נכנסת למסלול טיפול. בתוך רגעים המוקד נכנס לפעולה ובתוך 20 דקות יוצר קשר עם המטופל. לאחר שהמטופל מעביר את המסמכים הרפואיים, הצוות של מדאסיסט מתחיל בתיאום, ובדרך כלל אנחנו חוזרים למטופל תוך לכל היותר כשעתיים עם כל אפשרויות התורים שמהם המטופל יכול לבחור את זה שנוח לו ביותר".