ישראל במלחמה

בית החולים אסותא-אשדוד מגייס תרומות מהציבור

בהנהלת בית החולים צירפו לפנייה הפומבית לגיוס תרומות רשימת ציוד רפואי חסר והסבירו: "בעת חירום ומלחמה בלתי צפויה עולים צרכים שנועדו לטיפול בנפגעים ולהצלת חיים במהירות וביעילות מירבית"

בית החולים אסותא-אשדוד. צילום: דוברות ביה"ח

על רקע המצב הבטחוני, הפיץ אתמול (א') בית החולים הציבורי אסותא-אשדוד פנייה פומבית לגיוס תרומות: "עדכון חשוב ודחוף מבית החולים הציבורי אסותא אשדוד ע"ש סמסון, המטפל מאמש במעל 100 פצועים בדרגות פציעה שונות, וביניהם: חיילי צה"ל, שוטרים ורבים מתושבי הדרום והשפלה. בית החולים ממוקם רק 25 קילומטרים מהגבול עם עזה", נכתב בהודעה.

"לצערנו ועל פי ההערכות, אנחנו רק בתחילתה של תקופה קשה ומאתגרת לכלל תושבי ישראל ועוד נכונו לנו ימים מורכבים ביותר. ישנו צורך דחוף בגיוס תרומות שכל מטרתן היא אחת: הצלת חיים". רשימת הציוד שמצורפת להודעה כוללת: ציוד חירום, ציוד הנשמה, מוניטורים, אלונקות, מזרנים, מיטות אשפוז, ציוד אורטופדי ודיפריבולטורים.

בהנהלת בית החולים הסבירו כי בזמנים של חירום ומלחמה בלתי צפויה עולים שלל צרכים שנועדו לטיפול בנפגעים ולהצלת חיים במהירות וביעילות מרבית. "עולה צורך מיידי באולטרסאונדים ניידים, מכשירי ICU, מכונות לחימום סדינים לחדרי ניתוח ועוד, רשימה גדולה של ציוד עזר בנוסף לציוד הקיים. בית החולים מעריך ומוקיר את התקציבים שאנו מקבלים ממשרד הבריאות והוא ערוך ומוכן ונותן מענה רפואי ואנושי לכל באי בית החולים.

"עם זאת, כפי שמקובל בעולם הרפואה, תמיכה נוספת מגיעה מתורמים המבקשים לעזור מתוך ציונות. ההיענות של התורמים שלנו גדולה. פילנתרופיה תומכת ברפואה על מנת למקסם את יכולות ההון האנושי המצטיין בתחום זה במיוחד בזמני חירום. תרומות בעולם הרפואה הן הכרחיות על מנת להגיע להישגים יוצאי דופן, להציל חיים ולקדם את המצוינות של מדינת ישראל״.

בתוך כך, אתמול (א') נמתח על בניין בית החולים אסותא-אשדוד דגל ישראל באורך של למעלה מ-30 מטר.

נושאים קשורים:  אסותא אשדוד,  חדשות,  מלחמה,  תרומות,  ציוד רפואי,  מצב חירום,  ישראל במלחמה
תגובות

שהאברכים והרבנים המיותרים יחזירו את כל הכסף מהקופה שנשדדה. מה ההפתעה הגדולה?

09.10.2023, 18:40

כל הכבוד לאסותא אשדוד. בית חולים שמתוקצב ל300 מיטות ובפועל מחזיק 500 ברמה גבוהה. כל תרומה מבורכת

אנונימי/ת
16.10.2023, 10:01

למה אסותא הפרטית לא תורמת לאסותא אשדוד? יש להם הכל והמערכת הפרטית בקושי עובדת כרגע!