• יו"ר: ד"ר אורי סגול
  • מזכירה: ד"ר פביאנה בנימינוב
  • חברי ועד: ד"ר אמאני בשארה, ד"ר גיל בן יעקב, ד"ר דוד ירדני, ד"ר דורון בולטין, פרופ' מחמוד מחמיד
חדשות

רופא בכיר ב"וולפסון" יואשם בעבירות מין במטופלות

היום יוגש לבית המשפט כתב אישום נגד פרופ' אריה לוין, מנהל היחידה לגסטרואנטרולוגיה ותזונה ב"וולפסון", החשוד בעבירות מין בארבע מטופלות בהיותן קטינות

פרופ' אריה לוין. צילום: אבשלום ששוני/ פלאש 90

פרקליטות המדינה צפויה להגיש היום (ה') לבית המשפט כתב אישום נגד פרופ' אריה לוין, מנהל היחידה לגסטרואנטרולוגיה ותזונה ב"וולפסון", החשוד בעבירות מין בארבע מטופלות שלו בהיותן קטינות. כך דיווח הבוקר גלעד מורג ב-ynet.

חקירת המשטרה החלה ביולי 2021 בעקבות תלונה של אישה שטענה הרופא ביצע בה עבירות מין בזמן טיפולים רפואיים. על פי החשד, העבירות החלו עשר שנים לפני הגשת התלונה, כאשר המתלוננת הייה קטינה, והם נמשכו כשנתיים. בחקירה סמויה שערכה המשטרה אותרו נשים נוספות שהעידו נגד הרופא בהיותן מטופלות שלו, אלא שלגבי חלק מהתלונות חלה התיישנות.

לפי החשד, העבירות בוצעו באצטלה של אבחון רפואי ייחודי ומתוך דאגה לבריאותן של המטופלות. פרופ' לוין נעצר באוקטובר 2021 ולאחר זמן מה שוחרר למעצר בית. בדצמבר שעבר החשוד נעצר פעם נוספת בעקבות תלונה שהוגשה על ידי קטינה על מעשה שבוצע חודשים ספורים קודם לכן.

נושאים קשורים:  פרופ' אריה לוין,  כתב אישום,  עבירות מין,  חדשות
תגובות
01.04.2022, 12:12

אני תוהה, אגב עבירות מין, כיצד זה שהמערכת המשפטית מגינה על פדופילים ״בכירים״ ממטרד הבריאות, הנמנים על 33 הפדופילים מבכירי הממסד הישראלי!?

למעשה, המדינה מפקירה את ילדי ישראל לגחמות המיניות של הפדופילים האלה, רק בגלל שהם בכירים…!!!

ואני תוהה: האם עבריין זה אינו אלא הסחת דעת והמשך הגנה על ״בכירי הפדופילים״ של מטרד הבריאות…!?