חדשות

לראשונה: רופאי המרכז הרפואי רמב"ם יגיעו לטפל בחולים בבית

שיתוף פעולה עם קופת החולים מכבי יאפשר אשפוז מטופלים בביתם וקבלת טיפול מצוותי רמב"ם | ד"ר מיכאל הלברטל, מנהל רמב"ם: "לא חיכינו שמערכת הבריאות ומשרדי ממשלה יניעו תהליכים"

שירותי רפואה בבית, אשפוז ביתי. אילוסטרציה

צוות רפואי של המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה ו"מכבי" יגיע לבתי המטופלים ויעניקו להם טיפול מלא בבית. הצוותים יגיעו ביום תחילת האשפוז בבית ולכל אורכו עד ליום השחרור, ובהתאם לצורך הרפואי הם יעניקו את כלל הטיפול הנדרש.

רופאי המחלקה יציעו למטופלים המתאימים לכך לעבור לאשפוז ביתי תוך שיחד עם צוותי "מכבי" יטפלו בהם לאורך כל האשפוז. במהלך האשפוז יינתנו טיפולים שונים כגון טיפול תרופתי לווריד, ביצוע אולטרסאונד איברים תוך שימוש בטכנולוגיות חדישות ועוד.

ד"ר מיכאל הלברטל, מנהל רמב"ם: "מדובר פה בהסכם ששם בראש ובראשונה את טובתו של החולה במרכז. מסר נוסף הוא ש/השטח' מחליט וקובע - בית החולים רמב"ם ו'מכבי' חשו את הצרכים של השטח ושל החולים. לא חיכינו שמערכת הבריאות ומשרדי ממשלה יניעו תהליכים. אנחנו הנענו את התהליך ביחד".

ד"ר גלית קאופמן, ראש מחוז הצפון ב"מכבי": "אני שמחה ומתרגשת לחנוך את שיתוף הפעולה המיוחד הזה עם בית החולים רמב"ם שיאפשר לנו להעניק טיפול רפואי טוב יותר ובסביבה הביתית. המהלך הזה יסייע למנוע זיהומים ואשפוזים חוזרים וחשוב לא פחות יאפשר למטופל לקבל את מיטב שירותי הבריאות בנוחות בביתו, מה שצפוי אף לקצר את תהליך ההחלמה".

נושאים קשורים:  ד"ר מיכאל הלברטל,  קופת חולים מכבי,  טיפול בית,  חדשות,  בית החולים רמב"ם,  ד"ר גלית קאופמן
תגובות
22.03.2021, 22:51

מעשה נבון ,כל הכבוד וההערכה,ישפר המצב הרפואי והבריאותי בכל הארץ ,ולא יהיה עומס רב על בתי חולים והצותים הרפואיים .

אנונימי/ת
23.03.2021, 01:13

בולשיט. רמב״ם קיבל טובות הנאה ממכבי בדמות תקנים/ הפניית מבוטחים לבדיקות ומכבי קיבלה כוח עבודה חינמי וגם חסכה בימי אישפוז. מי משלם את המחיר? מתמחים ומומחים צעירים שבמקום לעבוד במחלקת אם יצטרכו עבור שכר זעום של 40-50 שח לשעה להתרוצץ בין מאושפזיי בית.
והגדולים בכותרות וכל הזרקורים אליהם.
מערכת בריאות רקובה ! לא סופרת לא את המטופלים ולא את המטפלים. מקדמת רק אינטרסים של הקודקודים!

מתנה נהדרת לפסח לתושבי חיפה מבוטחי מכבי
זו הדרך הנכונה לאשפוז בית ולכן נקווה שתחזיק מעמד יותר מנסיונות קודמים שנעשו בעבר.