• יו"ר: ד"ר אורי סגול
  • מזכירה: ד"ר פביאנה בנימינוב
  • חברי ועד: ד"ר אמאני בשארה, ד"ר גיל בן יעקב, ד"ר דוד ירדני, ד"ר דורון בולטין, פרופ' מחמוד מחמיד
מינויים

מונה מנהל חדש למחלקה לניתוחי חזה במרכז הרפואי שיבא

ד"ר רן קרמר, שניהל בשנים האחרונות את מחלקת ניתוחי החזה ברמב"ם, עבר למרכז הרפואי שיבא ומחליף בתפקיד את פרופ' אלון בן-נון, שפרש לגימלאות

ד"ר רן קרמר, מנהל מחלקת ניתוחי חזה ב"שיבא"

ד"ר רן קרמר מונה למנהל מחלקת ניתוחי החזה במרכז הרפואי שיבא בתל השומר. הוא מחליף בתפקיד את פרופ' אלון בן-נון, שיצא לגמלאות.

ד"ר קרמר ניהל בחמש השנים האחרונות את מחלקת ניתוחי החזה במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. הוא סיים את לימודי הרפואה בבית הספר לרפואה בטכניון ועשה את ההתמחות בניתוחי חזה ברמב"ם – שם מילא שורת תפקידים, עד למינויו למנהל מחלקת ניתוחי חזה ב"שיבא".  במסגרת ההתמחות ותת התמחות התמקצע ד"ר קרמר בניתוחים זעיר פולשניים בריאות ובוושט.

מחלקת ניתוחי החזה נותנת מענה למגוון רחב של ניתוחים ובהם ניתוחי ושט על כל סוגיהם, ניתוחי מיצר, CHEST WALL, סרטן ריאות, ניתוחי ילדים, ניתוחים לצורך אבחון גידולים ועוד.

ד"ר קרמר אמר עם מינויו לתפקיד: "מדובר באתגר גדול לנהל את המחלקה הגדולה והמובילה בישראל. השילוב של המומחים הטובים והמנוסים ביותר, ההיצע הרחב והמקיף של הניתוחים והכניסה לתחום השתלות ריאה, יחד עם שימוש בטכניקות ניתוחיות מהמתקדמות בעולם, יצעיד את המחלקה צעד נוסף בדרך להפוך למרכז לאומי מוביל בתחום ניתוחי החזה".

פרופ' ארנון אפק, משנה למנהל המרכז הרפואי שיבא: "ד"ר קרמר הינו מבכירי מנתחי החזה בישראל. הצטרפותו ל'שיבא' היא חלק מהעצמת מרכז הלב, חזה וכלי הדם כמרכז מוביל בטכנולוגיות הניתוחיות ובשירות למטופל, ותקדם את תכנית השתלות הריאה ב'שיבא'".

נושאים קשורים:  ד"ר רן קרמר,  בית החולים שיבא,  פרופ' אלון בן נון,  פרופ' ארנון אפק,  ניתוחי חזה,  חדשות,  מינוי
תגובות

רן,
לפעמים ממנים את הראויים
ואין ראוי ממך
בהצלחה

20.05.2020, 21:50

בהצלחה
ומזל וב

20.05.2020, 21:51

טוב

21.05.2020, 00:35

בהצלחה רן, בהחלט מגיע לך. נעליים גדולות אבל האתגר יפה לך.
מי המחליף ברמב"ם?

24.05.2020, 22:32

מזל טוב ושיהיה בהצלחה

אנונימי/ת
21.06.2020, 11:28

להכנס לנעלים של פרופ' בן נון זה אתגר ענק ובמיוחד מבחינה אנושית בהצלחה