חדשות

ישראל צורפה לחברה האירופאית לאורתופדיית כף רגל וקרסול

את המהלך לקבלת ישראל לארגון זה הוביל ד"ר אסקיאל פלמנוביץ', מנהל שירות הכירורגיה לכף רגל וקרסול במרכז הרפואי מאיר

ד"ר אסקיאל פלמנוביץ', מנהל שירות הכירורגיה לכף רגל וקרסול ב"מאיר". "רגע היסטורי"

החברה האירופאית לאורתופדיית כף רגל וקרסול צירפה את ישראל כחברה בה באסיפה הכללית שקיימה בשבוע שעבר בהלסינקי. את צירופה של ישראל לארגון רפואי זה הוביל ד"ר אסקיאל פלמנוביץ', מנהל השירות לכירורגיית כף רגל וקרסול במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. הוא רואה במהלך, במיוחד בעת הזאת, "רגע היסטורי" .

לפני כשנה החל ד"ר פלמנוביץ' לפעול לשם הכללת ישראל בחברה האירופאית לאורתופדיית כף רגל וקרסול. הוא נפגש לשם כך עם ד"ר איב טורנה, נשיא החברה האירופאית, שהנחה אותו כיצד להגיש את הבקשה לצירופה של ישראל. במהלך השנה הצטרפו למהלך מנתחי כף רגל וקרסול ישראלים נוספים ויחד עם נשיא החברה הישראלית בתחום הזה, ד"ר אייל מלמד, מזכיר החברה ד"ר גיא פרידמן ופרופ' מאיר ניסקה, לשעבר מנהל האגף האורתופדי במרכז הרפואי מאיר, הוגשה הבקשה המנומקת להצטרפות לחברה האירופאית.

בחברה הישראלית לכירורגיית כף רגל וקרסול חברים מנתחים מומחים בתחום זה ובין פעילויותיה הטיפול בהמשך לימודי ההעשרה, הצגת חידושים ועדכונים בתחום, מחקרים ובעיקר שמירה על קשר מקצועי עם מומחים מכל העולם.

בכנס בהלסינקי הציג ד"ר פלמנוביץ' את פעילות החברה הישראלית לכף רגל וקרסול וכן סקר את הכנס המקצועי האחרון בתחום זה שנערך בנובמבר השנה ב"מאיר" שבו השתתפו רופאים משש מדינות ושלושה מרצים מארה"ב, מסין ומספרד.

כחלק מהטיעונים לטובת קבלת ישראל לחברה האירופאית הצביע ד"ר פלמנוביץ' על כך שגם בליגות כדורגל וכדורסל ובאירוויזיון, ישראל היא חלק מאירופה. צירופה של ישראל התקבל בהצבעה. החברות בארגון זה יאפשר לרופאים ישראלים ליטול חלק בעבודות מחקר נרחבות, לבצע התמחות-על ופלושיפ במדינות שונות באירופה ולהרצות בכנסים כחברים בארגון.

נושאים קשורים:  ד"ר אסקיאל פלמנוביץ',  בית החולים מאיר,  חדשות,  אורתופדיה,  כף רגל וקרסול
תגובות

איש יקר