חדשות

פיילוט בבית החולים באר יעקב: כרטיס הזיהוי האישי יכלול לחצן מצוקה לרופאים

במקרה של אירוע אלימות, לחצן המצוקה בתגית הזיהוי האישי יזהה עם הפעלתו מי מאנשי הצוות הרפואי הותקף ויעביר את מיקומו המדויק למאבטחים

תגית זיהוי עם לחצן מצוקה. אילוסטרציה

במרכז הרפואי לבריאות הנפש בבאר יעקב יחל בקרוב פיילוט כדי לבחון את יעילות כרטיס הזיהוי האישי של אנשי הצוות הרפואי שיכלול גם לחצן מצוקה. הוא נועד לקריאה לעזרה מהירה של המאבטחים המוצבים בבית החולים במקרה של אירוע אלימות כלפי רופאים ואחיות, או כאשר מי מהם ירגיש שהוא מאוים. לפני כשישה שבועות נדקרה שם האחות רחל קובו ונפצעה קשה.

בדיווח על כך ב"ידיעות אחרונות" נמסר כי לחצן המצוקה שבתגית הזיהוי האישי יזהה עם הפעלתו מי הותקף ואת מיקומו המדויק. את הטכנולוגיה הזאת תפיץ בבתי החולים חברת "שראל" - זרוע הרכש של בתי החולים הממשלתיים לתרופות ולציוד רפואי.

החידוש הוטמע באחרונה ברשת בתי החולים "מאיו קליניק" בארה"ב. "שראל" מסרה כי היא משתפת פעולה בנושא זה ובנוספים עם החברה האמריקנית BluVision - תגית זיהוי עם לחצן מצוקה לניהול אירוע רב נפגעים למשל, או אירוע חירום המחייב פינוי המוני.

בדיווח נמסר כי טכנולוגיה זאת גם יכולה גם לבצע בקרה ומעקב אחרי ביצוע חיטוי ידיים על ידי הצוות הרפואי לצד בקרת טמפרטורה, מיקום הציוד והמכשור הרפואי במתחם בית החולים ונושאי אחזקה.

"שראל" מסרה כי צפויה הכנסת חידושים נוספים של ניטור דיגיטלי של מאושפזים. בדומה לשעוני דופק וצמידי מדדים הנפוצים בספורט, יענדו חולים צמידים פעילים שיספקו מידע על מיקום החולה בכל רגע נתון, ואפשרות להתחבר לסמארטפון או לטאבלט שבידי החולה. הצמידים גם ינטרו את המצב הסניטרי והאספקה הנדרשת לחולה ספציפי.

נושאים קשורים:  תגית זיהוי עם לחצן מצוקה,  אלימות נגד צוות רפואי,  בית החולים באר יעקב,  רחל קובו,  חברת שראל,  BluVision,  חדשות
תגובות

רעיון מצויין!