לייב מה-ADA

טרגלודק® מביאה שיפור משמעותי באיזון רמות סוכר בדם

® Tresiba (טרגלודק) הדגימה שיפור משמעותי באיזון ברמות סוכר בדם ושיעור נמוך משמעותי בהיפוגליקמיה בהשוואה לאינסולין גלרג'ין U300 (טוג'או®) במחקר outcome real word study

סוכרת, בדיקת רמת סוכר (צילום: אילוסטרציה)

מטופלים מבוגרים עם סוכרת סוג 2 אשר טופלו עם ®Tresiba (זריקת אינסולין Degludec) הדגימו הפחתה מובהקת סטטיסטית בהמוגלובין מסוכרר (HbA1c) ושיעור נמוך ב-30% של אירועי היפוגליקמיה לאחר התחלת טיפול עם אינסולין באזלי.

ממצאים ממחקר ה-CONFIRM - מחקר ראיות מהעולם האמיתי (real-world evidence-RWE), אשר השווה את היעילות של ®Tresiba (טרגלודק®) לעומת אינסולין גלרג'ין U300 (טוג'או®) - אשר יוצגו ב-25 ליוני 2018, בכינוס ה-78 של ארגון הסוכרת האמריקאי (ADA) באורלנדו, ארצות הברית.

מחקר ה-CONFIRM הינו מחקר רטרוספקטיבי, לא התערבותי השוואתי אשר בחן יעילות טיפול במעל 4,000 מבוגרים עם סוכרת סוג 2 אשר התחילו אינסולין באזלי לראשונה.

המחקר הדגים לאחר שישה חודשי טיפול עם ®Tresiba, הפחתה מובהקת סטטיסטית בהמוגלובין מסוכרר (HbA1C) בהשוואה לטיפול עם אינסולין גלרג'ין U300 (טוג'או®) (הפחתה של 1.5% לעומת 1.2%, בהתאמה; p=0.029).

בהיבט התוצא המשני של המחקר הודגם כי שיעור ההיפוגליקמיה היה נמוך ב-30% במשתמשי ®Tresiba לעומת משתמשי אינסולין גלרג'ין U300י(p=0.045).

אירועי היפוגליקמיה אשר נעו בטווח קל עד קשה, נרשמו באמצעות קודי  ICD 9/10 לאחר אבחנה של היפוגליקמיה על ידי רופא.

מחקר זה בעולם האמיתי הדגים בנוסף כי אנשים אשר טופלו עם ®Tresibaי(®Tregludec) היו בעלי סיכוי גבוה יותר להתמיד בטיפול ואלו שטופלו עם אינסולין גלרג'ין U300 (טוג'או) היו בעלי סיכוי גבוה ב-37% להפסיק טיפול לאחר שנתיים (p<0.001).

"עבודות מהעולם האמיתי חשובות על מנת להבין כיצד מחקרים קליניים יכולים להיות מתורגמים ליתרונות ממשיים ויומיומיים עבור המטופלים" כך מוסר טוד הובס, סגן הנשיא והקצין הרפואי הראשי בארצות הברית בחברת Novo-Nordisk. "התוצאות ממחקר ה-CONFIRM מתווספות לצבר הראיות הקיים עבור ®Tresiba (טרגלודק®) כטיפול לאנשים עם סוכרת סוג 2."

נושאים קשורים:  סוכרת,  Tresiba,  גלרגין,  היפוגליקמיה,  מחקר עולם אמיתי,  המוגלובין מסוכרר,  מחקרים
תגובות