• יו"ר: פרופ' אמיר שלומאי
  • מזכיר: ד״ר אוהד עציון
  • גזבר: ד״ר אודי זיגמונד
  • חברי ועד: ד״ר אסף יששכר, ד״ר יאנה דוידוב
חדשות

המרכז הרפואי "בילינסון": ד"ר אמיר שלומאי מונה למנהל מחלקה פנימית ד'

ד"ר שלומאי, שניהל עד כה את השירות להפטיטיס במכון הכבד, מחליף בתפקיד את פרופ' רן טור-כספא; "מאמין שמודל המחלקה בעלת זיקה למחלות כבד הוא מודל ייחודי"

ד"ר אמיר שלומאי (צילום: "בילינסון")

ד"ר אמיר שלומאי, בן 44, נשוי ואב ל-4, מונה למנהל מחלקה פנימית ד' במרכז הרפואי "בילינסון". ד"ר שלומאי החליף בתפקיד את פרופסור רן טור-כספא. עד כה, ניהל ד"ר שלומאי את השירות להפטיטיס במכון הכבד ב"בילינסון".

ד"ר שלומאי הוא בוגר הפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, מומחה לרפואה פנימית ולגסטרואנטרולוגיה ומחלות כבד. הוא גם בעל תואר שני (בהצטיינות) ותואר שלישי ממכון ויצמן ובנוסף - תואר שני מאוניברסיטת רוקפלר בניו יורק.

לאחר שנתיים של מחקר באוניברסיטת רוקפלר בניו יורק, הצטרף ד"ר שלומאי בשנת 2014 לבית החולים "בילינסון" כמנהל השירות להפטיטיס במכון הכבד. תחום ההתמחות העיקרי שלו הוא נגיפי ההפטיטיס B.

עד כה פירסם ד"ר שלומאי למעלה מ-30 מאמרים בכתבי עת מדעיים וסקירות בעיתונות הבינלאומית. הוא נחשב חוקר מוביל בתחומו, ומרבה להופיע כמרצה בכנסים בינלאומיים.

ד"ר שלומאי הוא גם חבר סגל בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, חבר בוועדת הלסינקי ובוועדת היגוי מחקר במרכז הרפואי "רבין-בילינסון". הוא חבר באגודה האירופאית לחקר הכבד (EASL), ובחברה הישראלית לחקר הכבד.

עם כניסתו לתפקידו החדש, אמר ד"ר שלומאי: "אני שמח לעמוד בראש מחלקה ייעודית לתחום הכבד. למחלקה זו מגיעים חולי כבד מכל רחבי הארץ. אני מאמין שמודל זה של מחלקה בעלת זיקה למחלות כבד הוא מודל ייחודי, המשמר את היתרון של בית-החולים כמרכז מוביל בארץ לטיפול במחלות כבד ולהשתלות. מחלקה פנימית ד' תוסיף לשים דגש על מצוינות קלינית ומחקרית".

נושאים קשורים:  חדשות,  ד"ר אמיר שלומאי,  מינויים,  הפטיטיס,  המרכז הרפואי "רבין"
תגובות