• יו"ר: פרופ' צחי גרוסמן
  • מזכ"ל: פרופ' יעקב ברקון
  • ועד האיגוד: פרופ' אביב גולדברט
  • ועד האיגוד: ד"ר גילת לבני
  • ועד האיגוד: ד"ר יעקב שכטר
חדשות

רופא ישראלי ישתלם בארה"ב בניתוח מומים מולדים במרכז הפנים

ד"ר אמודי מרמב"ם התמודד מול עשרות עמיתים מחו"ל על מקום בהשתלמות היוקרתית ויצא אליה הקיץ

ד"ר עומרי אמודי (צילום יח"צ, דוברות רמב"ם)

ד"ר עומרי אמודי (צילום יח"צ, דוברות רמב"ם)

ד"ר עומרי אמודי, רופא מומחה במחלקה לכירורגיה של פה ולסתות, בקריה הרפואית רמב"ם בחיפה, זכה ב- Fellow Craniofacial באוניברסיטת צפון קרוליינה, שבארה"ב. ד"ר אמודי נבחר מבין עשרות מתמודדים מרחבי העולם, שהגישו מועמדותם להשתלם בתחום ייחודי זה במוסד הרפואי-אקדמי המכובד.

החל מהקיץ הקרוב, ישהה ד"ר אמודי במשך שנה במחלקה לכירורגיה פלסטית ורקונסטרוקטיבית-פדיאטרית ויעסוק בניתוחים של מומים מולדים במרכז הפנים ובארובות העיניים בילדים וכן בניתוחים משחזרים שניוניים, בילדים עם חיך שסוע.

מיומנות זו נחשבת נדירה מאוד בישראל. עוסקים בה בארץ מספר מצומצם של רופאים-מנתחים.

הניסיון שיצבור ד"ר אמודי במהלך שהותו ועבודתו בארה"ב, יוסיף ליכולות הקליניות והכירורגיות של המחלקה לכירורגיה פה ולסתות ברמב"ם, בניהולו של פרופסור מיכה פלד.

ד"ר יונתן קריספל (צילום יח"צ, דוברות רמב"ם)

ד"ר יונתן קריספל (צילום יח"צ, דוברות רמב"ם)

בתוך כך גם נמסר כי ד"ר יונתן קריספל, חוקר בקריה הרפואית רמב"ם והפקולטה לרפואה בטכניון, קיבל מינוי וקודם לדרגת מרצה נלווה, בפקולטה לרפואה בטכניון.

ד"ר קריספל הוא בהתמחותו נוירו-פיזיולוג קליני ועוסק בעיקר בתחומי המחקר השונים הקשורים באנדוקרינולוגית ילדים - זאת במסגרת היחידה לאנדוקרינולוגיה ילדים ברמב"ם, בניהולו של פרופסור זאב הוכברג.

ד"ר קריספל הוא חבר ב-IASP, האגודה העולמית לכאב, (International Association for Study of Pain), ומרצה במרכז ההדרכה של ביה"ח ומרכז ההכשרה לאחיות ברמב"ם.

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופסור מיכה פלד,  עומרי אמודי,  נוירופיזיולוגיה קלינית,  כירורגיה פלסטית,  כירורגית פה ולסת,  מומים מולדים,  יונתן קריספל,  המרכז הרפואי "רמב"ם"
תגובות